Proteinový puding

Máte chuť na rychlý dezert? Vyzkoušejte domácí proteinový puding, který zažene vaše chutě na sladké a zároveň vás vzhledem k vysokému podílu bílkovin zasytí. Puding je zároveň vhodný i jako předtréninkové jídlo, protože obsahuje sacharidy, bílkoviny a minimum tuku.


Záleží na vás jakou si zvolíte příchuť pudinku. Já jsem si koupila instantní pudinky (bez cukru) s příchutěmi jako cookies & cream, karamel, čokoláda, citrón, jahoda… Prášek jsem jen vyšlehala se studeným mlékem, a poté přidala ostatní suroviny.

karamelový pudink

Puding si ale můžete udělat i klasickým způsobem – pudinkový prášek uvařit s mlékem. Je třeba ho ale nechat vychladit předtím, než do něj přidáte zbylé suroviny.

čokoládový pudink

 

 1 porce pudinku vychází na:

25 g bílkovin – 27 g sacharidů – 4 g tuku

na 1 porci potřebujeme:

  • 20 g pudingu (instantního)
  • 100 ml mléka
  • 15 g proteinu
  • 50 g bílého jogurtu
  • sladidlo dle chuti (pokud máte rádi sladší – protein také trochu osladí)

jahodový pudink

Pokud máte instatní puding, jen ho vyšlehejte se studeným mlékem. Pokud ne, uvařte si klasicky pudinkový prášek s mlékem do hustého pudinku a nechte ho vychladnout.

Do studeného pudinku přimíchejte protein – opět, záleží na vás, jakou chcete příchuť. Já jinou příchuť než vanilku neměla, tak jsem dala i do čokoládového pudinku vanilkový protein 🙂 A byl dobrý i tak, i když nebyl asi tak čokoládový.

Poté přidejte bílý hustý jogurt (Skyr, Milko, Hollandia) a nakonec můžete přisladit vašim oblíbeným sladidlem, pokud pro vás není pudink dost sladký (protein trochu osladí též). Pudink pořádně metlou vyšlehejte, aby v něm nezůstaly hrudky z proteinu nebo jogurtu.

Před konzumací doporučuji nechat v lednici zchladnout alespoň pár minut.

jahodový pudink

karamelový pudink

 

 

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.